آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

آدرینا از سرزمین ارجان

میهمان کوچولوی ما...

1391/3/29 11:22
نویسنده : فریماه جون
812 بازدید
اشتراک گذاری

روز عید مبعث آدرینای عزیز میهمان خانه ما ( دایی جان مهدی وفریماه جون) بودی وکلی بازی وشیطونی کردی. چند تا از عکسهای این روزو واست یادگاری میذارم.

 

دیگه عکسا خودش گویای شیطنتهای شماست کتابخونه خالی از کتاب ....

بازم عکس هست...

 

دیگه اینجا خسته شدی و ادامه ندادی.......میخواستم کلی عکس بگیرمنگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
1 تیر 91 0:24
سلام.ای جانم چه دخملی چه خانووووووووووووومیییییی
نرگسی
1 تیر 91 0:53
. دختر نازی دارین خدا برتون حفظش کنه .. ایشالله همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید ..


مامان پریسا
1 تیر 91 10:47
سلام گلم. به شهر بچه ها خوش آمدید. خوشحال میشم بیشتر با هم دوست بشیم. اگر دوست داری برای تبادل لینک خبرم کن. ماشالله به این ادرینا خانم. خیلی ماهههه. اسپند یادت نره
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:50
شعبان که مه سرور هر مرد و زن است تابان ز وجود جلوه ی چهار تن است هم مولد سجاد و اباالفضل و حسین هم مولد پاک حجت بن الحسن است حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه بر عاشقان خجسته و میمون باد. التماس دعا.
♥ مامان آینده ♥
1 تیر 91 16:50
سلام...!! ماشالله چه دختر خوشگل و بامزه ای دارید!! خدا حفظش کنه واستون....
متین مامی ایلیا
1 تیر 91 19:11
سلام دخمل طلا، همه وبتو دیدم خیلی خوشمل بود
لینکت کردم عزیزم مارو لینک کنی خوشحال میشم
راست شما و آیاتای نانازم با هم فامیل هستید؟


سلام. ممنون. خوشحال شدم. من هم با افتخار لینکتون میکنم. بله آیاتای و مامان آدرینا با هم دختر خاله هستن.مامان آیاتای خاله مامان آدرینا میشه. من هم زندایی آیاتای وزندایی مامان آدریناهستم. در عین حال دختر خاله مامان آیاتای هم هستم. گیج شدید؟؟؟
مامان خورشيد
3 تیر 91 7:49
خيلي دختر خوشمزه وشيريني دارين. چه خنده قشنگي داره. الهي خنده هاش جاودان باشه و الهي از لحظه لحظه بزرگ شدنش لذت ببريد.
از آشناييتون و ديدن روي ماه دخترتون خيلي خوشحال شدم. مي بوسمتون.





asalnini
3 تیر 91 11:14
سلام. ببخشید من یه سری راهنمایی میخواستم در زمینه خرید سیسمونی وهیچ کس بهتر از شما مامانا نیست که به عینه تجربه داشته اید والبته تجربه نزدیک. جهت خرید سیسمونی نوزاد( سری کامل:تخت پارک - کریر - کالسکه - روروئک - صندلی غذا - صندلی ماشین و ساک) و لوازم بهداشتی. شما چه مارکی پیشنهاد میدید وراضی بودید؟البته علاوه بر کیفیت و جنس تنوع رنگ وشکل ظاهر هم مد نظره. اطلاعات که تا به امروز از منابع مختلف جمع شده. مکسی کوزی شیک و قشنگه اما گرونه. حدودای 700 - 800 تومان میشه. مادر کر هم خوبه ولی متاسفانه الان همش چینی ه ولی اصلش انگلیسیه و عالیه. قیمتش از مکسی کوزی کمی ارزان تره. (لباساش عالیه و حرف نداره ... حتی چینیش) در رده سوم، گراکو و فارلین خوبه و از لحاظ قیمت مناسب تره . (اما ایمنی مکسی کوزی و مادر کر رو نداره) مامالاو بی کیفیته. خوشحال میشم اگه امکانش باشه اطلاعاتی در اختیار من بذارید.البته اگر بصورت تلگرافی جواب بدید. ممنون میشم.
خاله ی خوبو
3 تیر 91 12:11
سلام به دوستان آدرینا
اول باید از فریماه جون و فرشته جون تشکر کنیم که زحمت وبلاگ را کشیده اند
جگگگگگگگگگگگر خاله عشششششششششششق خاله وقتی رفتی جات خیلی خالی بود عزیزم



مرسی. ممنون خاله جون.
میسی خاله خوبوی من. منم دلم تنگ شده.
عمو شهرام
3 تیر 91 13:45
سلام. زشتر از خودت اول مامانت وبعد بابات.


وااااااااای عمو شهرام مهلبون. میسی اومدین دیدنم.دلم واستون تنگ شده.
مادر آیاتای
3 تیر 91 15:56
خدایا فریماه کلی خندیدم. نسبت ها رو به متین جون توضیح دادی من داشتم فکر می کردم و گیج شده بودم.فکر اون بیچاره چجور متوجه میشه.


خودمم گیج شدم. همون فامیلیم کافیه.
مامان کوروش
3 تیر 91 22:19
فریما جون خودتی ؟
عزیزم شما ماشا... چع فعالی
بعد ادرینا خانم خوشگل که شبیه ایاتای می باشد چه نسبتی با شما داره
هورا یه دوست جدید


ممنون. زندایی آیاتای و زندایی مامان آدرینا.
مامان خورشيد
4 تیر 91 7:36
ممنون از توجهتون. شما كه انقدر با عشق اين وب رو راه انداختيد براي اين فرشته زيبا مي نويسيد حتما بهترين جملات را برايش پيدا مي كنيد و تقديمش مي كنيد تا در آينده كه اين وب رو خوند دقيقا با احساس زيباي شما مواجه بشه.


ممنون. لطف دارید.
مامان آتین
5 تیر 91 19:26
سلام عزیزم دختر کوچولوی شما هم خیلی دوست داشتنیه روی ماهشو ببوسید