آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

آدرینا از سرزمین ارجان

نوه اول...

1391/3/1 10:44
نویسنده : فریماه جون
721 بازدید
اشتراک گذاری

راستی بچه ها میدونید من هم از طرف مادری وهم پدری نوه اول هستم واسه همین عزیزیم چند برابر و همه وقتی به من میرسن یه صداهایی از خودشون درمیارن که بیاین ببینین

 

که البته منم اون لحظه چنان نگاه عاقل اندر ... میکنم که حساب کار دستشون بیاد.  

آدرینا عید 90 بعد از گرفتن عیدیهاش راحت وآسوده گرفته خوابیده در کنار کادوهاش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهرسا
28 اردیبهشت 91 9:26
در هر حال شما عزيزي چون نيني نازي هستي.*
دایی جان مهدی
29 اردیبهشت 91 10:05
salam be dokhtar nazo dostdashtaniye man. dastet dard nakone khanomi .. hame chiyo ali be tasvir keshidi.
مامان شایان
29 اردیبهشت 91 13:31
درک میکنم عزیزمچی گفتین.خیلی حال میده بقیه شکلک در میارن و تو ...
مامان آریام
31 اردیبهشت 91 11:16
خوشبحال شما نی نی ناز که نوه اول هستی. فرمانروایی میکنید.