آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آدرینا از سرزمین ارجان

آلبوم عکس آدرینا...

1391/2/27 11:39
نویسنده : فریماه جون
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

 آدرینا در روشویی گیر افتاده...نیشخند

 

اومدم بالا تو طبقه عروسکام نشستم...نیشخند.

 

ببینم اونجا چه خبره....قلب

 

چه حالی میده لم دادن روی خرسی ام...هورا

 

باید خودمو برسونم به اسباب بازیهام هر جوری شده...قهقهه

 

باید فکر کنم چطوری بیام بیرون...متفکر

 

من و دوستم آیاتای کنار هم خوابیدیم...بغل


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مادر آیاتای
25 اردیبهشت 91 11:58
آخ جیگرتو بخورم شیرین و ملوس. دوست دارم یه عالمه.
میگم آدرینا واقعا مثل مریم یه مهر خاصی داره. خیلی لطیف و مهربون و دوست داشتنیه. کوچولوووووووووو... جیگرشو.


دقیقا همینجوره.
مامان آتین
26 اردیبهشت 91 21:48
ای جان چقدر نازنازیه این دخمل بوووووووس
علی
31 اردیبهشت 91 12:20
قربونش برم چقد نازو کوچولوئه بوس بوس بوس

adrina


سلام. ممنون علی جون. دوست دارم.
علی
31 اردیبهشت 91 12:33
ای ول به خواهر خودم که اینقدر عالی نوشته.


ممنون داداشه خوبم.